24/12-2010 Julafton.

Hejhej.
IDAG ÄR DET JULAFTON.
Hm.. Jag nördar data för att; JAG HAR INGET ATT GÖRA!
Snart ska jag spela nått spel med mamma och pappa.
Vi nio-tiden idag var jag med Maja på julbadet.
Vi var mest i lilla bassängen. Det var massa små söta barn där. Om stirrade på oss.
Sen var dte en tomte som hade en mask på sig. Han var tvungen att hålla i den så att den inte skulle åka upp, hah :b
Har inte fotat något.
Men jag skriver mer sen. Ah. Eller imorgon. För eftermiddagen kommer nog bli roligare. 'kanske'.

Några bilder från semestern (stockholm):



Jag på kolmården.



TIIIIGER :>



GRÖNAN.♥



Inte direkt från semstern. Var typ trefyra år då..

Se u sooooon.
/MATILDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0