Måndag 27/12-2010

HEJ.
Orkar inte skriva om igår och förrgår.
Nöj er med julaftonen :D
Skla lägga upp bilder sen. Hoppas jag.

På morgonen var jag ju med Maja på julbadet.
Efter det åkte jag hem och spealde bondespelet med mamma och pappa.
Sen åt vi. Efter maten öppnade vi julklappar.
Efter julklappsudelningen åkte jag till mommo och moffa ett tag.
Där fick jag också paket.

De jag fick:
• Blueray.
• 4 blueray filmer.
• Böcker
• Chokladask.
• Ett läppglans.
• Grafittinagellack.
• Cd-skivor.
• En morgonrock.

KOmmer inte på så mycket mer.
Skriver mer sen, kanske..
Hejdå.
/MAtIldA-

Kommentarer
Postat av: Love The Vampire

Hajjo

2010-12-28 @ 18:35:45
URL: http://prickarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0