Tisdag 21/12-2010

Matilda, gör inte tusen inlägg pär dag! *Försöker få in det i hjärnan*

Hm.. Har inte gjort så många faktiskt.
Men om jag gör för många inlägg flera dagar i rad så tröttnar jag på bloggandet.
Det vill ni väl inte va?

Men idag på skolan hade vi 'julmys'.
Då hade vi en talangjakt.
De som uppträdde var;

• Isabella, Kägga och Alma som dansade till Bergsprängartango.
• Anton på trummor.
• Love sjöng free falling.
• Matilda (jag), Alma, Maja och Agnes sjöng brown Eyes.
Love och Kägga, Alva och Isabella kom på delat etta plats. *Applåder*
Sen körde vi limbo. Var inte med för att jag för så ont i ryggen av sånt. Vet inte varför.. USH.
Efter skolan åkte jag upp till ishallen men ingen från min grupp var där (!)
Så mamma hämtade mig. Imorogn är det julavslutning.
- Åh!
Jag läängtar.
 Men skriver imorgon.
HEJDÅ.
/Matildaa.


Kommentarer
Postat av: Palmen

Jag sjöng inte, det står att jag sjöng det var faktiskt Alva som sjöng!!

2010-12-22 @ 19:18:47
Postat av: Svartillpalmen.

Oj :/

Ska ändra. c:

2010-12-23 @ 09:42:35
URL: http://HAHAKUL.
Postat av: Love

Hihi finiz bloggiz Matulda

2010-12-28 @ 18:34:41
URL: http://prickarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0